Har du sett på maken

I og med at vinterferien offisielt er over, vil jeg gjerne benytte denne anledningen til å presentere dere for mine små fargerike og høyst intellektuelle avkom.

mobaqua

Bare for å trykke dere dyreforkjempere litt ned i sølen, har jeg tenkt til å legge til at det er sjeldent jeg husker og verken mate eller å gjøre reint etter fiskene. Til tross for at de er buret inne i et svært begrenset område, har de ingen problemer med å klare seg på egenhånd. Skulle sulten bli for stor grafser de bare til seg fiskefostrene. Gid det hadde vært sånn i menneskeverden..

Stikkord: , , , ,

3 kommentar to “Har du sett på maken”

  1. Lene Says:

    den lilla fisken har litt samme utrykk som meg, ser jeg 😛

  2. lisaland Says:

    Så du vil definere deg selv som et fiskefjes?

  3. Lene Says:

    såklart. hva ellers liZm

Legg igjen en kommentar