Jag är tokig

Jeg føler du har fått bryne deg mer enn lenge nok med innlegget om navlelo, og velger derfor å glimte til med min tilstedeværelse. For å være en smule usammenhengende, vil jeg medelle at jeg etter et kort søk på navnet mitt på den populære søkeplattformen Google, kom fram til en rekke spenstige resultater.

– Lisa har nå blitt seks måned gammel og hun utvikler seg til å bli en fantastisk flott katt.
– Lisa har hatt en god oppvekst hos sin lesbiske mor Wenche.
– Lisa har løpetid, hun er fullstendig «tokig».
– Lisa har tatt på seg et kort lakkskjørt som knapt nok dekker baken hennes.
– Lisa har vandret til hundehimmelen.

lisasimpsons

Stikkord: , , , ,

Én kommentar to “Jag är tokig”

  1. ung og uerfaren Says:

    Ja dette var jo jammen på tide!! Og om det ikke var ditt mest inspirerende og morsomste innlegg så var det sterkt etterlengtet og mye bedre enn den tomheten vi (les: jeg) har følt den siste uken når jeg har vært inne på bloggen din uten å finne noe nytt…
    Takk

Legg igjen en kommentar

