Råd fra storesøster

Til tross for at vedkommende er betraktelig eldre enn meg, velger jeg å anse meg som storesøster i og med at jeg kom inn i bildet først og er derav vesentlig klokere. Fordi du både er ung, uerfaren og bor på Knapstad, anser jeg det som min plikt å hjelpe deg litt på vei. Nettopp av den grunn, og at jeg har en liten anelse om at det er en sviktende morskarakter inne i bildet, velger jeg å gi noen tips som kan være nyttige å ta med seg på livets landevei.

– Verken hester eller kaniner kan kaste opp, og med mindre du ønsker å gå igjennom hele tarmsystemet, burde du unngå å bli spist av en av disse.
– Grunnet innavltendenser, er det en viss fare for at du lider av boanthropy. Drøvtygg på den du!
– Et nys farer ut av munnen din i over 160 km/t, så ha i en hver tid bakhodet hvem du vil vende fjeset mot ved et eventuelt nys.
– I motsetning til mamma, kan beltedyr trenes opp til å bli husrene.
– Du forbrenner 150 kalorier i timen ved å dunke hodet ditt mot en vegg.

happycow

PS. Med betraktelig eldre, mener jeg på ingen måte gammel. Anse det heller som en modningsprosess.

Stikkord: , , , ,

3 kommentar to “Råd fra storesøster”

  1. ung og uerfaren Says:

    Se der ja. Det var ikke mer enn en bitteliten oppfordring som skulle til. Innholdet i dette blogginnlegget var jeg derimot lettere skeptisk til i starten. Men ung og uerfaren som jeg er velger jeg å ta det positivt 🙂
    Du skriver jo at du ønsker å hjelpe meg. Dessuten er det aldri noen som har viet et innlegg i bloggen sin til meg før så jeg anser dette som en stor dag i livet mitt.

    Hmm nå har jeg fått tenkt meg litt om og har kommet frem til at Boanthropy is an illness in which sufferers take to the belief that they are cattle. Og jeg kan forsikre deg om at hverken jeg eller la oss kalle henne Grete lider av dette. Møøøøø men hvordan kommer du frem til denne merkelige informasjonen lurer nå jeg på??

    Har forresten straks forbrent dagens første 150 kalorier….

    Å du bare vent en ca 40-50 år da er vi omtrent jevngamle ;o)

  2. pkunzip Says:

    Godt photoshoppet!!! gjort det sjæl??

    Btw, se om du klarer å løse dagens gåte 🙂
    http://www.petealmighty.com/

  3. mamma Says:

    hmmmm mulig du skal ta deg av vaskinga hjemme i fremtiden siden jeg ikke er husrein enda. Men du verden så glad jeg er når du har forstått at jeg ikke er et beltedyr.

Legg igjen en kommentar

