Et vakkert bytte

I dag ankom en søt liten lapp i postkassa, og alle dere jeg hadde bilde av i lommeboken tidligere, har nå blitt byttet ut med et lakserosa kort hvor jeg selv er avbildet. Det tar seg på alle måte mye bedre ut.

dsc00929

Stikkord: , , , ,

6 kommentar to “Et vakkert bytte”

  1. pkunzip Says:

    Igjen altså, grættis!
    Begynner vel å bliii… 8 år siden jeg fikk mitt første rosa innslag i lommeboka…

    Men du, må nesten snikreklamere for siste innlegget mitt:
    Et lite dikt med skikkelig go’trist musikk til. Herrlig 🙂

    http://www.petealmighty.com/?p=279

  2. Bjørn Says:

    Jasså, fått førekortet i posten ja…
    🙂
    Skjønte det var noe…

  3. mamma Says:

    gratulerer lille rosin

  4. Siri-Siri Says:

    Söte Liza!

  5. Gina Elisabeth Says:

    HOHO. Grætzzzzzzz.

  6. ung og uerfaren Says:

    HALLO!!??!! Er det noen her?! Du nå må du se å få parkert den der bilen i 5 minutter så du får skrevet noen innlegg i bloggen din igjen. Får da være måte på hvor tålmodig en stakkar skal være :o(
    Skjerpings!

Legg igjen en kommentar

