Hei jeg heter Lisa og jeg har lappen!

Nå skal kjøre rundt uten mål og mening dag ut og dag inn. Bare fordi jeg kan! Jeg skal sprenge høytalerne, kjøre på tomgang, bryte vikeplikten og gi blanke i sikkerhetsbeltet. Men viktigst av alt, jeg skal rygge over alle som kommer i min vei! (Neida mamma, jeg er en liten tullejente.)

road

Stikkord: , , , ,

4 kommentar to “Hei jeg heter Lisa og jeg har lappen!”

  1. Ompa Lompa Says:

    Voivoi:D Fikk du linken til orange dverger med grønnt hår? Jeg sa den MÅTTE sendes til deg. Når vi er ferdig med særemne og all den «huiten» må vi ta oss en tur til sverige dahlalalala;D

  2. mamma Says:

    ja da Lisa vet du en en liten tullejente. Når du kom deg gjennom denne helga med bilkøring ca. 24 timer i døgnet med snøen lavende ned tror jeg det meste skal gå greit jeg snuppa

  3. lisaland Says:

    Med Horatio som forbilde, klarer jeg det meste X)

  4. mamma Says:

    Jøss jeg som trodde jeg var forbilde ditt

Legg igjen en kommentar

